sobota, 31 marca 2018

Moja fotograficzna inspiracja? // Make photography easier - Katarzyna Tusk [Oliwia]


Witajcie! Na samym początku chciałabym wam życzyć zdrowych i wesołych Świąt. Mam nadzieję, że spędzicie je z bliskimi wam osobami. :)
A teraz przechodząc już do dzisiejszego wpisu, jakiś czas temu na promocji w empiku znalazłam tę oto książkę, która od razu przykuła moją uwagę, ponieważ czytam dużo książek o fotografii, które są mi potrzebne na zajęcia, a o tej nigdy nie słyszałam. Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii to zapraszam do dalszej części!

 ~~~

"Nowa książka Katarzyny Tusk, popularnej blogerki i autorki świetnie przyjętego przez czytelników "Elementarza stylu" zdradza sposoby, dzięki którym zdjęcia na jej blogu robią taką furorę. Fotografując od lat nauczyła się na własnych porażkach i sukcesach, że każdy, niezależnie od jakości sprzętu, może robić dobre zdjęcia i samemu ładnie na nich wyglądać. Ciekawie i przystępnie, bez technicznych zawiłości, opisuje swoje zawodowe sekrety, triki i metody, które pomogą każdemu zrozumieć, na czym polega tajemnica pięknej fotografii. Po tej lekturze wasze zdjęcia, te z wakacji, kulinarne, a nawet selfie z telefonu, będą po prostu dużo lepsze."

- lubimyczytać.pl 


Nie oczekiwałam od tej książki zbyt wiele. Zaczęłam ją czytać z myślą, że to nie jest rodzaj literatury z której uda mi się wynieść niewiadomo ile, ale sięgnęłam po nią by zaczerpnąć inspiracji - co okazało się trafnym pomysłem. Make photography easier jest dla czytelników, którzy naprawdę niewiele wiedzą o fotografii i chcą wejść w ten świat w jakiś przyjemny i lekki sposób, o ile można to tak nazwać. Niestety, jeśli znasz chociaż te podstawowe zasady to treść tej książki będzie dla ciebie oczywista. Niemniej jednak zdjęcia, które są w niej zamieszczone bardzo mnie zainspirowały i za pomocą moich obserwacji, mogłam wyciągnąć kilka ciekawych wniosków. Książka jest ślicznie wydana i bardzo przykłuwa uwagę swoim minimalizmem. Plusem jest również, że bardzo szybko się czyta.

Podsumowując, jeśli szukasz inspiracji i chcesz poczytać kilka prostych rad napisanych w przystępnym dla każdego języku, to polecam sięgnać po tę pozycję. Jeżeli natomiast chcesz znacznie podszkolić swoje umiejętności fotografowania i robić to profesjonalnie, to lepiej zdecyduj się na inną lekturę o tej tematyce.




Końcowa ocena:
★★★★★★☆☆☆☆

Trzymajcie się i do napisania ♥
 

2 komentarze: